Announcement

Collapse
No announcement yet.

Økern´s Lancer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Det gjorde jeg for lenge sia. Sist vår.
    Det ser helt jævlig ut og jeg vurderer hver gang jeg ser på det og ta det av, men får ikke gjort det p.g.a jeg alltid er på vei en stand.Hmm..
    VW Corrado - Prosjekt bil
    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
    I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

• Bakruter er litt plunder å få bra, men det går fint bare en bruker rett fremgangsmåte Det største problemet egentlig på litt eldre biler er at det over tid fester seg små støvkorn og dritt på rutene som det er vanskelig å få vekk, spesielt på bakruta, da en ikke kan gå over med barberblad pga varmetrådene. Disse viser seg som små prikker etterhvert som såpevannet tørker ut etter montering.

Om du skal legge på nytt, så varmekrymp filmen på forhånd, da sitter den som et skudd med en gang, uten at det gliper i kantene når du legger den på. Vises litt på min gamle Colt her: http://bilstereoforumet.no/showpost....2&postcount=13

Sånn går du fram for å varmekrympe solfilmen: http://www.youtube.com/watch?v=Yx_4P...eature=related
      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

• Ja det er i hovedsak bakruta som er problemet. Det blei noen skjøter her og der!
        Sota på utisa også (flaut, jau) Så den har løsna på ene ruta og.
        Neste gang bilen skal sotes skal det gjøres profft, og ikke av meg, hehe.
        Får se om jeg finner et billig sted..
        Nå er trekk kjøpt inn og, for en stund siden. Skai.

Comment

• Njæææ.. Om ikke nabo´n får ut fingern selv så starter jeg på nytt selv med dørpanela..
          Skal høre med han til uka.. Får nå MÅ jeg jaggumeg få noe ordentlig høytalere forran selv. Blir gal.....

Fått på org EVO 2. vinge samt koffertlokk nå.. Coilovers er i hus, eller praktisk talt på postkontoret foreløbig, og kommer på etter at bilen er EU ok. (Ila. august) Om settet passer da..

Comment

• Da har man gåttbort fra den opprinnlige designet på dørpanela.
            Nye dørpaneler skal handles inn og alt skal gjøres på nytt.
            Denne gangen skal vi utnytte rommet inn i døra litt, så ikke høytaleren (midbass) ikke vil stikke så himla
            langt inn i bilen. Skal også beholde dørtrekka utenfor rekkevidden av modifisering utover det som MÅ til.
            Skal altså ikke lage noen ny bunndel denne gangen.
            Må få eu godkjent bilen først, så startes det på dørtrekka..

Comment

• Alt er jo relevant på denne kanten..
              Nye dørtrekk er enda ikke handlet inn.
              Sliter litt med og få tak i faktisk.
              Ellers så har jeg fått inn et midlertidlig 2 veis komp sett fra hertz. ESK 130.
              Sittet i bilen i snart 2 uker. Låter helt ok, eller rettere sakt veldig greit til kr 850,-.
              Merker at jeg må ha ny spiller med flere justeringsmuligheter, har mye og hente der.
              Er blandt annet noe føkk i øvre midbass register en stand.

Ellers har jo bilen fått noen små oppgraderinger.
              Montert stabstag under bilen bak samt stag i motorrom.
              Kommer stag i bagasjen bak når kasse til 15" blir laget. Staget skal nemli gå igjennom kassa.
              Bilen ble også eu godkjent i uka som var.

La ikke hele sjela i den diskantmonteringen, men det fungerer overlevende greit.
              Ingen refleksjoner etter hva mine utrente ører kan høre.

Vinterhjul:

Så blir det forhåpentligvis dobbel 15" og 3 veis HSK 163 klart til våren.
              Da skal også coilovers samt 4 point front low arm bli montert. Skal bli deilig!

Comment

• Okei. Føkk dørpaneler!!
                Hsk 163 skal inn iila vinteren (Med forbehold om at det ikke blir for kaldt og stå ute og skru)
                Null varme i garasjen, snufs..
                Har kjørt uten dørpanel i over 1 år nå, så da bygger jeg utenom de nå, og heller tilpasser disse til slutt.
                Blir vel og starte helt i den gærne enden, men det er på en måte litt tillfredsstillende, det.

Comment

• Looking good Magnus. Det er de gamle MDF-festene mine jo! Men bolta du dem fast nederst bare, også vanlige skruer øverst??
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                  Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Du holder på ser jeg, bra du jobber godt med bilen. Blir resultater!
                    Men ser heldst mer jobbing med corrado'n, det er pen bil det
                    Mvh Even S. Jensen
                    Tlf 41091189
                    Digital Designs, nothing is even close!

Comment

• Synes denne var greit rå også jeg

Comment

• Neida, er bolter øverst og Simen, men med stjerne hode.
                        Jada, klarer ikke holde fingra unda denna bilen heller. Er litt snakcs som skal bestilles ila. vintern og monteres
                        til vår, så skal jeg vel roe ned pengebruken på denna litt, men for all del.
                        Når det gjelder Corradoen har råder, stempler og veivlagre på rommet. Så blir det borring og de siste delene til blokka bestilt ila. vintern. Selve bilen blir nok ikke ferdig før til slutten av 2011 eller midten av 2012, men ting er da i omløp om ikke annet.

Takk for det Jobbe

Comment

• Oki det høres bra ut. Blir morro med ny spiller da, P88RS-II er jo liksom ikke så feil.
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Originally posted by TakeTheTime View Post
                            Oki det høres bra ut. Blir morro med ny spiller da, P88RS-II er jo liksom ikke så feil.
                            Skal bli stas det
                            Vi kan jo ta og drive litt hos meg til helga ?
                            Tror jeg ikke får no særlig tid før det.
                            Etter kl 15.00 lørdag (p.g.a arbe)
                            Evnt fra etter jeg våkner søndag. Let me know hva som passer deg best

Comment

• Ja det kan vi gjøre vettu! Men er nok bare søndag som passer for meg også, men da kunne vi jo tatt en hel dag. Snakkes nærmere på sms eller noe
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Da er P88RS 2 i bilen.
                                Gjorde det igår og har så smått justert bitte litte grann.
                                DEILIG spiller. No more to say.

Skal sette meg litt mer inn i instillingene og hva de forskjellige direkte gjør, så skal vi se hva ESK 130 er gode for..
                                Har og byttet ratt i bilen i helga.

Comment

Working...
                                X